Hemma i vardagen

Kom hem tidigare idag efter att ha spenderat hela semestern hos mor o far på annan ort. Känns skönt att ha varit hemmifrån i hela 4 veckor. Men nu längtar jag faktiskt tillbaka till jobbet för det händer så mycket skoj där nu under hösten, fast jag trivs ju på mitt jobb i vanliga fall med. Så det ska bli skoj att gå tillbaka dit imorgon =)

Har även kört ett gympass idag nu på kvällen, sååå härligt att vara tillbaka på MB. Man är ju lite bortskämd med sprillans nytt gym så jag har inte alls vart motiverad på semestern att träna. Så det blev några enstaka pass under ledigheten bara så nu är jag mer än taggad att köra en stenhård höst!! Blev axlar och biceps idag! Har inte tappat nått märkvärdigt i styrka efter 4 veckors vila, känns toppen =)

Majsan o Elin var förbi på lite middag med, kul att se dom med igen efter semestern, har saknat er!!

Nu ska jag bara softa i soffan under en filt resten av kvällen!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jocke

Välkommen tillbaka i stan :)

2009-08-18 @ 10:19:54
Postat av: ellinor

fin blogg du har:D

2009-08-18 @ 10:32:54
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0