Söndag

Strålande sol denna underbara söndag!
Var skoj ute, var 4 månader sen jag var på harrys, så det var riktigt skoj. Det är ju samma folk som alltid men det var superskoj ändå och vi dansa som bara den. Roliga människor var det... och vissa var riktigt snygga! =)

Är hemma hos Maya och har just ätit frukost ute i solen. Nu ska jag hem och slå in paket och åka på kalas hos Ia o Anders. Båda fyller 30 nu i dagarna så det blir smörgåstårta och tårta ida =).
Sen blir det en sväng på gymmet och träna bort allt det goda man ätit i helgen :P... hehe man kan ju försöka iaf ;).
Nej nu ska jag kila hemåt.

Tjingeling =)

Kommentarer
Postat av: Tess

Klar vi ska styra upp något om du är i sthlm. Jag är ledig 1 maj ska inte demonstrera vad jag vet så jag är inte upptagen =) Jätteskoj KRAM

2009-04-20 @ 21:36:16
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0