Hello vänner!

Är ju inte ofta jag skriver nu.. fortfarande ingen dator hemma. Är hos mamma och pappa och hälsar på nu så jag får utnyttja deras dator lite =).
Saknar grymt mycket att ha en dator kan jag säga, men ändå skönt att kunna sova tidigt om kvällarna :P. Man är ju smått beroende av burken, det märker man nu när man inte har någon... Ska höra på måndag om det har gjorts några framsteg och jag vet när jag får tillbaka den... min hårddisk ligger på is den med, morbror lyckas inte fixa den så han skulle höra med en till vän få se om det går att få nått liv tillbaka i den med..

Var hos Therese o Putte och hälsade på igår! Riktigt trevligt och det blev en heldag där kan man säga. Åkte dit med Marie på eftermiddagen för att få lite fika bara men det slutade med att vi åkte hem vid 10 tiden efter ett stort grillparty då även Maries pojkvän Mattias kommit förbi.
Så mätt var jag efteråt men riktigt nice! =)


Marie, Therese & Putte


Jag & Mattias


Veckan har vart kalasbra, fullt upp mest hela tiden och träningen har gått superduper bra! Hårdkörning varje dag och morgonpromenaderna flyter på dom med. Tog vilodag idag för jag tyckte jag var värd det, vila både från promenad och gymmet då jag ska vara kvar här tills imorgon bitti.

Tjingeling så länge, hinner säkert skriva mera innan jag lämnar mor o far!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0