Trött är jag...

.. o seg o trött igen.. vet inte varför.. måste vara detta mörker som är utanför fönstret...
.. kass på att vara på gymmet är jag med.. har inte vart där på över 1 vecka nu.. börjar må dåligt för att jag inte går dit o ändå går jag inte dit o då blir jag ju å må ännu sämre på grund av det.. orkar inte.... Har jag tur kanske Jenni släpar dit mig nån dag i helgen. Hoppas vår motivation kommer tillbaka snart o att hennes barn håller sig friska så hon får träna nu! Kan ju vara därför jag är så seg o trött för att jag inte tränat på ett tag.

Men förutom att jag är trött å så så mår jag ju bra, mycket bra ;) !!

Nej nu ska jag hoppa i säng o försöka sova så himla gott som man bara kan göra!! Sen ska jag drömma positiva tankar om mitt gymmande! Haha få se om det funkar.. Dom positiva tankarna från Mi har ju funkat hela sommaren lång! Mycket bättre att tänka positivt än negativt.. ALLT blir mycket lättare då!! Tack Mi för att du fått in mig på dom tanke banorna!

Godnatt gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har fått en utmärkelse i min blogg.

Kram

2008-09-05 @ 08:22:02
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: carro

jätte fin design... jag 'är själv lite inne på att ha mitt namn i ungefär samma stuk om det är okej? =)

2008-09-05 @ 10:20:57
URL: http://mrsgruffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0