Ledig helg!

Japp nu har man ledig helg då! Helt ledig!! Så skönt, fast vad ska man sysselsätta sig med då? Alla jobbar ju typ.. o jag har ju inget liv :/ det märkte jag nu... hmm fast jag tror jag är i en formsvacka. Har vart såå tråkigt på jobbet den här veckan. Känns som om jag stått själv där hela tiden från öppning till stängning varje dag o så inga kunder på det. Inget bra koncept för livet. Hinner fundera både på det ena o andra o hjärnan säger si å så om allt.. Hatar min mupphjärna som spelar mig massa spratt! Fast det finns ju egentligen absolut inget att fundera över men den lyckas locka fram nått så man blir helt tokig på allt.... hmm...  Prata med Ia lite i telefonen nyss o hon o jag ska hänga imorgon eftermiddag o kväll! Hon o jag o hennes bäbismage! Det blir najs så kan hon banka lite vett i min knasiga hjärna som egentligen kanske inte är så knasig...

Hmm.. inge bra.... oj oj vilket snurrigt inlägg.. Måste skaffa mig ett liv helt klart! Kan man köpa det på blocket eller?

Men nu kommer Eliin snart med sitt wii så ska vi tänka på nått annat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0