Knas

Kommer hem från jobbet, ganska slut efter en lång dag. Grus överallt för dom har varit här o dragit in nå himla bredbandskabel.. suck.. det går en vit list typ runt hela lägenheten o ser allmänt fult ut. I dagens samhälle som är sladdlöst ska det väl inte behövas en sån grej i HELA lägenheten?!?
Slår sen på tvn o det finns inga kanaler.. hmm .. försöker söka in men den hittar inga. Vad har grabbarna gjort? Nu blir jag arg! Jobbigt om inte annat, orkar inte sitta i telefonkö ikväll för det är så himla drygt, har försökt återställa hela boxen men den vill inte sammarbeta alls med mig :S

Men nått skoj iaf! Har köpte en ny mobil idag, haha bara sådär för jag kände för det. Ja min är ju trasig o låter illa i högtalaren när jag pratar med folk. Så det var dags tyckte jag. En svart tjusig sak ligger just nu o blir laddad på min soffkant. Jag är nöjd!

Jo lägenheten, den fick jag inte. Det var en som gick högre än mig tyvärr... men tur det finns flera jag kan bjuda på!

Tjo nu ska jag slåss med min boxer lite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kommer du hit å lättar upp tillvaron en smula ;)

Krams!

2008-09-23 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0