Hallå del 2

Japp så ringde tanten! Det var 3 stycken som skulle vara med o bjuda på lägenheten. Jag var nummer 1 i budgivningen o jag la mitt bud. Sen ringer hon upp efter en lång stund o säger att hon inte får tag på nummer 2... o nummer 3 är upptagen o kunde inte delta idag.. men hallå. Ska man vara med på budgivning får man väl F*N ta sig tid.. så nu måste jag vänta tills imorgon. Å då måste ju jag gå med luren på mig på jobbet. Pucko tant... tycker dom andra har slarvat bort sin chans o vara med så jag tyckte jag kunde fått lägenheten billigt istället. Hmm.. Fast jag vet fortfarande inte om jag ska köpa lägenheten eller ej, hahaha dum jag då som är med i budgivningen. Men det beror ju lite på vad den blir att kosta! Vi får se vad som händer imorgon då! Jag har iaf satt en gräns som jag inte tänker gå över!

Förresten kallas jag numera tant Jenny... vet inte hur jag kunde bli tant så fort men det vart jag för att Ia vart mamma, då vart jenny tant ...haha får väl stå ut med det då! Bara för att EBBA var så himla grymt super dunder söt! Supersnäll liten bäbis var hon!

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0