Lördag del 2

Gymmet avklarat, biceps o triceps körde jag igenom idag. Åkte o solade direkt efter det. Så himla skönt o har inte gjort det på länge.
Nu har jag fixat massa här hemma så jag är helt slut. Har tvättat två maskiner, lagade mat, diskat o bäddat ur sängen. Där tog jag slut, vet inte vad som hände, kroppen totaldog så jag fick lov att lägga mig ner o sova 30 minuter kanske för att ens orka resa mig igen. Vart helt slut... Ska snart hänga maskin 3 o plocka in disken i skåpen.

Sen hade jag tänkt orka få på mig dom där lösnaglarna som jag fick lov att offra bort förra helgen bara för att vi skulle bowla. haha.. Hoppas bara det finns nagelbitar så det räcker nu.. men jag tror det man får ju så många extra så det borde gå att luska ihop.

Tjingeling det kommer säkert fler delar denna lördag!

KRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0