Redigerat bilderna lite...

Få se hur det blev, testade lite i photoshop o tyckte det såg bra ut, hoppas jag inte sabbat bilderna helt. Man är ju inte så jätte jätte haj på hur det riktigt funkar men det såg bra när jag gjorde det iaf tyckte jag! Hon är en ganska tacksam liten hund att ändra på. Har bara gjort om till svartvitt, fast det syntes ju knappt på hunden det var mest bakgrunden som ändrades o sen lite kontraster o så har jag fixat till. 

318091-524

318091-523

Tänkte jag skulle göra nån av bilderna jag tog på henne till en canvastavla, dels en till mig o en till mormor  o morfar eftersom det är deras vovve. Men hon skulle passa så himla bra i min lägenhet eftersom allt jag har går i svart vitt o grått.. likaså lilla Asta. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0