Morsning!

Pigg å alert men så kollar man ut genom fönstret o trök det var där då... regnigt o segt. Då vet man ju hur det blir på jobbet med.
Har ätit frulle o håller på att fixa matlåda samtidigt till lunchen idag. Duktigt värre tycker jag! Är så trött på att äta massa skitmat o färdiga lådor på lunchen. Finns ju inge bra lunchställen att äta på tycker jag, eller så är det bara att jag är trött på dom. Egen låda är klart bäst ändå.
Sen är det gymmet som gäller efter jobbet å sen blir det nog färd hem till byn... orkar nog inte åka dit imorgon bitti. Få se om jag orkar köra dig ikväll i mörkret.

Nej nu ska jag fixa lite innan jobbet.

Ha en bra dag.. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0