Hej!

Ååå jag som verkligen ville gå ut idag... hmm funkar ju inte så bra när man legat sjukt däckad en hel vecka o fortfarande krasslig... Men jag ville ju så gärna gå ut. Men men bara att hålla sig hemma så jag åkte till mor o far istället så då kommer jag ju verkligen inte ut eftersom jag är 8 mil hemmifrån. Sitter här o har tråkigt, men det kanske ni förstått av alla bildinlägg tidigare...
Får satsa hårt på nästa vecka istället o den som bangar så den jävlar.. ja det vill säga om jag är frisk tills dess eftersom tant doktor sa att influensan kunde sitta i 2 veckor.. urk.. äter ju ipren för fulla muggar nu men missade en tablett på eftermiddagen o kände att värken i kroppen kom tillbaka.. inte bra.. hmmm.. Vill inte få lov att vara hemma flera dagar. Nu får det tammetusan vara nog. Jag vill jobba. Jag vill gymma. Jag vill bli frisk nu...
Så alla kan ju ställa in sig på fest nästa helg o det kommer bli såååå skoj hoppas jag!! =)

Är lite smått orolig här nu för Elin är på krogen idag o jag hoppas inte hon gör bort mig inför en viss person nu när jag inte kan vara där o vakta henne.. Men jag tror hon sa till mig att hon inte skulle göra nått dumt...
Hoppas hon kommer ihåg det sen med efter två flaskor vin!


Nej nu ska jag snart hoppa i säng o hoppas jag är friskare imorgon när jag vaknar!!
Wish me good luck!


Kram

Kommentarer
Postat av: ella

hehhe ok=)ja klart du ska visa den;)snygg är den!ha d gott

2008-03-23 @ 09:55:37
URL: http://ellisgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0