God kväll!

Jobbat hela långa dagen o sen direkt till träningen med havremoppen... det var plågsam kan jag säga.. inte för att träningen gick dåligt eller nått utan av dom jävla trånga tajta höga byxorna man är tvungen att ha på sig.. dom tryckte o skavde verkligen överallt på tatueringen. Men nu är det bra igen, efter duschen o en rejäl insmörjning med helosanen!
Dags att krypa till kojs snart.. jobb hela dagen imorgon igen sen blir det en lugn o härlig fredagkväll hoppas jag på! Ska inte göra ett dyft imorgon efter jobbet, känns som om jag har vart uppbokad hela denna vecka o är helt slut nu! Jag o min tatuering ska vila ut imorgon kväll, ja man kan ju alltid hoppas på att nån snygg karl bjuder in sig själv eller så o vill mysa i min osköna soffa med mig!  Men vem skulle det vara ?! Får spana på jobbet imorgon, kanske hittar nått offer =)

Nej sängen var det nu!

KRAM o godnatt


Kommentarer
Postat av: eLiiN

Får du någon snygg karl till övers kan du ju skicka över honom till femman då... ;) Till en soffa som inte riktigt är lika obekväm! =P

2008-03-13 @ 23:26:58
URL: http://eliintheone.blogg.se
Postat av: sanna

ja, det kan jag verkligen tro! :) fy fan men det är värt smärtan ju. Har du gått och blivit singel, kvinna?

2008-03-13 @ 23:41:03
URL: http://saani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0