Det går frammåt!

318091-510

Efter den sista bilden har dom även denna vecka satt upp kakel på alla 4 väggar o klinkat golvet!! Tre vita väggar o en svart fondvägg!! Igår hade dom även satt tillbaka toaletten o ett nytt handfat o blandare till duschen med, Tänk vilket lyx att ha olika rattar i duschen o handfatet. Det var ju sådär gammalmodigt innan som ni ser på första bilden. Samma mojänger till duschen o handfatet vilket kan vara lite lagom drygt ibland...

Tjoho Jag ser ett ljus i tunneln, jag vill flytta tillbaka till min lägenhet, trivs inte alls i den här evakueringslägenheten. Vill hem till min å då ska det även bli storshopping på IKEA. Ska ha ny soffa o sängstomme o lite smått o gott med!
Tror inte ni får se nå flera bilder på badrummet nu förrens det är helt klart o stylat!! Blir mera spännande då! =)

Kram

Kommentarer
Postat av: eLiiN

hur kan de ha kaklat fyra vita väggar och en svart? Har jag missat något..?
Hur ser ditt badrum ut..?
hahaha

2008-03-21 @ 11:38:52
URL: http://eliintheone.blogg.se
Postat av: Linnea

Roligt med renovering! Älskar att shoppa på IKEA :P Glad påsk!

2008-03-21 @ 12:21:14
URL: http://skaplig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0