Uscha regnväder!

Riktigt tråkigt o hemskt vart det. Regnet står som spön i backen o det ser inte lovande ut för grillkvällen... får hoppas att det klarnar upp. Är iaf i mor o fars hus nu, men här var det tomt för dom är hos bekanta o firar midsommar. Tänkte jag skulle fått tag på Marie så vi kunde boka den där resan men hon verkar inte vara vaken eller nått.

Sitter här med min kaffekopp och funderar på om det är dags att börja med Annas bloggdesign nån gång nu då speciellt när jag inte har nått annat för mig... haha... urtråkigt att komma "hem"! Ja nu tar jag tag i det! På en gång.. har iaf en liten idé nu som jag ska testa!

Återkommer senare..

Kommentarer
Postat av: dolly

hoppas du får en fin midsommar :)

2008-06-20 @ 13:03:09
URL: http://dolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0