Snart stAN.

NU SÅ snurrar ballefjongen så skicka en brandkår.. men det gick inte.. vi försökte få en bradkår .. men det gick inte.. haha... fulla är vi ... haha.. å balkongen snurrar.. haha... skååååll...... jag saknar dig!!! massor... eller lite iaf.... trivs så med dig... ... hoppas vi ses snart... ojoj vilket fylle snack men det funkar nog ändå bar ajag inte skickar en massa sms hela natten...
elin visar brösten o hänger över balkongen.. haha men det får ni inga bildbevispå bahahahaha..  tjo o godnatt...

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAH jävla fylltrattar, nästa gång ska jag vara med på festen. OKEJ?

2008-06-07 @ 22:25:35
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kanske var tur att jag kom och tog hand om er där...

Synd att det var så tråkigt ute, men jag tror att du och Elin i alla fall hade det trevligt hemma hos dig =)

2008-06-08 @ 13:10:35
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0