Mycket trevlig kväll!!

Tack Elin x2 för en toppen födelsedagskväll! Vi började med en supergo hamburgare på O'learys o mätt vart man där kan jag lova. Kom knappt därifrån. Men vi tog oss upp på stora torget o satt i solen en stund i väntan på att bion skulle börja. Gick förbi Ica o inhandla lite biogodis.. hmm tyckte jag fick det idag på min födelsedag .. Vart en chokladkaka o en Zootablettask.  In o köa på bion o slå sig ner i dom mjuka röda säten. Filmen börja o jag tyckte den var helt underbar. Som ett enda långt jätte program av Sex and the city. Helt toppen. Jag skratta o grät om vartannat.. Jag är ju extremt känslig men det var toppen! Elin undra om jag grinat.. haha klart jag har sa jag! För det hade inte hon.. hmm.. Sen cykla vi hem o nu är jag helt slut. Blev en lång kväll efter jobbet men kalas bra ändå.

Tack tjejer! Ni är underbara!




































Kommentarer
Postat av: lina

vilken pingla :D

2008-06-25 @ 07:03:20
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: sophie

Fin design du har :)

2008-06-25 @ 09:27:06
URL: http://simonssons.blogg.se/
Postat av: Yeah

Du har en underbar hårfärg och du sminkar dig jättefint.

2008-06-25 @ 16:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0