Lite trötter...

... har gjort en massa idag. Har semester i 5 dagar nu o skall tillbringa dom alla dagarna hos mor o far. Är ju Ludvikafesten här hemma och den har jag tänkt delta på! Med dunder o brak, haha!
Imorse när jag klev upp packade jag min kappsäck o allt jag skulle ha med mig och tog en sväng förbi Marie först innan jag åkte hit. Vi tog en liten promenad o snacka lite skit och om min blivande man som hon försöker få ihop mig med. hon är så nöjd så att vi fått en första kontakt nu. haha.. får se hur det går sen då! Snygg som tusan är han iaf.. så jag klagar inte alls.. bara lite pinsamt just nu.. haha..
Sen körde jag racerbilen "hem" till ludvika. Och så bakade jag en misslyckad prinsesstårta.. eller den smaka jätte gott men blev inte alls att se ut som jag hade tänkt mig.. men men... så kan det vara.
Fick lite främmande här av mormor o morfar och fick lite presenter!
Nu har jag just vart ute i garaget o målat lite. Håller på att tillverka ett balkonginsynsskydd. Å det kommer bli så snyggt så!! När det förhoppningsvis är på plats på söndag när jag kommer hem så kommer inbjudningar på vinkvällar att delas ut resten av sommaren!!

Nej nu ska jag nog ta lite kvällsmat.. börjar kurra  i magen igen.. konstigt att den kan göra det när man har världens största tårtbit i magen.... hmm.. blir många träningsrundor innan allt är borta! Suck.. men det får man väl ta när man fyller år.
Shit vilket rörigt inlägg om allt möjligt.. hoppas ni fattar nått..

Kram

Kommentarer
Postat av: madelene

Du har sjukt fin header ..

Har du gjort den själv=)?

2008-06-25 @ 20:52:56
URL: http://llundbeerg.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag hoppas jag är bjuden till dom kvällarna:P

2008-06-25 @ 20:55:31
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: madelene

åh=) himla duktig du är:)

Har inte lust att göra en åt mej?=) haha!

kram!

2008-06-25 @ 22:27:32
URL: http://llundbeerg.blogg.se/
Postat av: madelene

sv: synd=) Men du är ju iallfall duktig, hihi:)

kram.

2008-06-25 @ 22:35:35
URL: http://llundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0