Har lärt mig saker

Haha skoj midsommar...
Skateboardmetoden är tydligen kalasfin. Du går ner flera kilo på en gång på några timmar. Haha du blir smal som en ja jag kommer inte ihåg vad men tydligen effektiv iaf. Du ser resultat bäst om du har en babyblå t-shirt på dig för när den är svart som det djupaste havet så vet du att du åkt ordentligt! Haha shit va vi skratta.
Haha vi skratta en hel del åt brasiliansk nakenmassage med. Men det tänker jag inte berätta nått här om.. haha ni kan ju gissa vad det handla om...
O igår fick vi veta att chokladtomtar kan användas till mycket.. haha shit... rätt snuskigt men riktigt skoj. O Therese som bara sa att hon hittade på allt.. haha vet inte om jag tror på det ;) .....

Tjo

Kommentarer
Postat av: Linda

Kevin ligger och hostar och snorar hela tiden. Hoppas han inte blir sämre, natti. Kram

2008-06-22 @ 23:04:16
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: ella

snygg jacka du har på bilderna nedanför=)chokladtomtar å nakenmasage låter ju..kul hahahahha

2008-06-23 @ 10:37:16
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0