Godnattgottfolk!

Nu ska jag hoppa i säng... ska börjar tidigare än vanligt på jobbet imorgon så jag får vara ifred o kan härja runt utan att någon stör mig o mitt arbete =) Helt frivilligt dock så jag kan väl inte direkt klaga på att jag får lov att kliva upp innan 7... hmm dumt av mig kanske men får ju komma hem lite tidigare då dock.. skönt det då. För då ska jag städa undan lite o fixa balkongen tror jag för dom gör det sista med mattan där ute imorgon när jag är på jobbet! Nej hopp i säng var det o ställ klockan på 06.50 urk... godnatt då!

KRAMkraM

Kommentarer
Postat av: Viktoria Tomic

Ja de ska du absolut göra :) för nina är skitsnygg!

2008-06-17 @ 07:57:15
URL: http://www.viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0