Dålig på att uppdatera!

Har inte haft lust att uppdatera nått.. har inte så mycket att skriva om. Är fortfarande sjuk o tränar inget eller nått. Sååå tråkigt. Hade ju projekt Operation Motion planerat nu när det var semester men det verkar ju gå i stöpet. Jag å Ajlin har ju iaf vart ute o slowmotion promenat en kortis sväng nu på kvällen. Så sakta har jag nog aldrig gått i hela mitt liv. Men men orkar man inge mera så går det inte.
Tjoho har "bokat" in ett trevligt telefonsamtal i slutet på veckan.. man kan nog kalla det en dejt.. med 100 mils mellanrum, haha.. Man får göra så gott man kan för att lära känna människan ;) Väntar med spänning!

Nej nu ska jag kocka ihop nått litet kvällsmål, hmm undra vad det kan tänkas vara då?!

Tjo o godnatt på er om jag inte återvänder nått mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0