heldag med mormor o morfar :

och så klart deras underbart gulliga hundvalp Asta... hon var den gulligaste o underbaraste valp jag träffat. så grymt cool...  o liten...
image369

tror jag fikat sjuhundra gånger idag o ätit mat o kvällsmat däremellan med.. hehe är det så man får det när man är pensionär... fika heeeela dagarna i ända... men det har vart en trevlig dag. är inte ofta man är en hel dag med mormor o morfar. brukar inte finnas tid men idag börja dom smått renovera mitt kök här å ville inte vara hemma på min lediga dag.
har gjort en massa saker idag. bland annat har jag typ tovat mig ett eget ullfår. blev skitbra om jag faktiskt får säga det själv. sen spela vi sjuan ett antal gången o jag åkte även dit några gånger.. hmm morfar vart stolt när jag förlora å han vann.. hehe...
sen har jag även sprungit ut med Asta ett x antal gånger. men hon är kalasduktig. dom hämta henne i torsdags o hon har inte kissat inne ännu, ta i trä. det är ju grymt duktigt för en 9 veckors pytteliten valp. hon kommer inte bli så stor heller för hon är en rolig söt mix med dvärgpudel o kinesisk nakenhund. fast hon är inte nå naken alls... helt underbart mjuk o lite små krullig men blir nog långhårig om man vill det.
en sån vill jag med ha!!!

tvdags... kramkram

Kommentarer
Postat av: bebisnoja

GUd s söt valp, och fin blogg du fått. Ha en bra kväll kram

2008-01-22 @ 21:08:10
Postat av: bebisnoja

Förresten om jag vill ändra min "kommentera-knappen" - text, vart ändrar man då i stilmallen?

2008-01-22 @ 21:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0