fredag :

sitter här med äppelpaj cocacola o en jättestor marabou nonstop.. hihi... mår lite smått dåligt nu.. men men jag får väl skylla mig själv.
har pillat lite med annas blogg - lisaosarasmamma.blogg.se har gjort lite småjusteringar bara. kommer nog överraska henne med lite mera nogrannt jobb längre fram... hon håller på att godkänna nu, kanske får byta tillbaka till det gamla?! ....
borde sova snart ska ju jobba iiorgon som vanligt..  sen kanske det blir party imorgon kväll. vet inte riktigt hur jag vill göra. om jag ska sitta hemma o ta det lungt eller gå ut o festa.. hmmm....
hihi anna vart nöjd... hihi bra bra..

trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

TRåkigt :( Men denna rasen, japansk spets, sägs vara skonsam mot allergiker!

2008-01-13 @ 14:22:12
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0