tack världens bästa mamma :

mamma o pappa kom på besök idag för nästa vecka flyger dom till solen i två veckor så dom ville hälsa på lite innan. gick en vända med dom på stan efter jobbet o hann med lite granna. gick bland annat in på stadium för att kika på deras vinterrea, har länge velat ha en lite mera skidjacka att ha till vardags å när man typ ska ut o gå o så. skulle bara kika läget inför lönen nästa vecka men så hitta jag en jätte fin o mamma säger, du får den om den passar! hihi o klart den gjorde.. den vart helt kalas! TACK MAMMA! tur att man har dom! hihi..
här är jackan jag fick...
      

sen gick vi å åt stooora hamburgare på o'learys. alla tre vart hur mätta som helst. o det var väldans gott som vanligt där. o bjuden vart man där med! tack igen mamma o pappa!
sen vart det kaffe hemma hos mig!
TACK igen mamma o pappa jackan kommer bli kalas!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, men det är väl klart. Då kan man ju jobba när man känner för det och inte stå som jag gör nu bara så där lagomt jätte bauta förkyld och irriterar sig på varenda kund.
Kanonfin jacka!!

2008-02-23 @ 18:27:39
URL: http://EeeBe.blogg.se
Postat av: Sanna

åh, snygg jacka! =)
Har de nå billiga jackor nu? Va var det för pris på den här om man får fråga? hehe

2008-02-23 @ 21:10:57
URL: http://saani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0