riktigt rolig förfest igår :

och det var skoj på harrys med!
här kommer lite muppkort haha... glada o så var vi iaf. daniel hade en riktigt rolig lek, han kom hit och fick uppdraget som lekledare. schysst... hade inte sett killarna på säkert 5-6 år så det var riktigt skoj när man är van att gå i samma klass o ses typ varje dag på gymnasiet. daniel o jonas, o så har vi linda -sweetkay.blogg.se- och elin -eliintheone.blogg.se- och så kom emelie -eebee.blogg.se- förbi med och var med o lekte lite.

        
image399

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha! Vi vann! :P

2008-02-17 @ 14:13:34
URL: http://eeebee.blogg.se
Postat av: Emelie

inga problem, hade ju tydligen lovat er skjuts ;P Nej, jag vill verkligen inte visa mig för allmänheten. hade ni skoj igår då?

2008-02-17 @ 14:31:34
URL: http://eeebee.blogg.se
Postat av: Anonym

Länkarna funkar inte för din egna adress ligger med. Men fy vilket kort på mig när jag skrattar då hahahahha

2008-02-17 @ 17:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0