paus för bloggning :

håller på att städa för fullt... skulle ju bara diska imorse men så vart det hela köket typ. lika bra att typ flyttstäda eftersom jag inte vet om jag kommer komma tillbaka nått till den här lägenheten.
här är skorna jag köpt denna vecka. ett par har ni redan sett i ett tidigare inlägg men nu får ni se dom andra två paren. ett par från din sko o ett par från scorett. vet inte om jag ska behålla båda, vi får se.

  

hehe så här långt ska jag evakueras... i det typ gröna huset porten längst bort. dit ska jag några veckor iaf medans dom gör mitt badrum i den här. tur iaf att man får flytthjälp.
image380

nu ska jag fortsätta plocka å städa lite. hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0