knäpp dvddosa :

haha när jag väl hittat dvdn o kopplat in den å allt.. stoppat i filmen o ska välja språk.. då strejkar dosan, testar att byta batteri.. funkar ej.. byter till andra batterier... funkar ej... blir förbannad, funkar ej det heller.. så jag får trycka på play på dvdn o får ta det språk som blir. tur för mig att det vart engelskt tal o ingen text.. men tusan vad jobbigt att titta på film när man fick lov att koncentrera sig... trodde det skulle vara skönt o avslappnande o kika på film. men icke idag... jobbigt värre.. så nu måste jag beställa ny dosa. suck..

--------------------
uppdatering... det blev blades of glory... komedi med handling om konståkning.. ska nog kika på den igen när jag fixat en dosa så jag får text. men det var en rolig film..

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad vart det för film då?

2008-02-05 @ 22:53:29
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: eLiiN

Men Jerka! Jag fixade juh dosan åt dig! MOHAHAHA! bara för att jag e lite bättre än du... :P

2008-02-07 @ 19:33:21
URL: http://eliintheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0