en kort lååång dag på jobbet :

trodde det skulle bli en seg dag på jobbet men fel fel fel hade jag. var själv hela långa dagen från öppning till stängning utan lunchavbyte. men det var ju lite smått frivilligt. fick ju två lediga dagar förra veckan. trodde jag skulle dö av tristess men icke.. haha... det var full fart hela dagen med alla hjärtans paket.. hade typ 4 killar som handla av mig idag o resten tjejer o alla skulle ju såklart ha paket till pojkvännerna. klädde dessutom om alla skyltdockor o började på en shopreport plus att jag sen sydde upp ett mycket stort antal jeans. typ en hel svart sopsäck! var kanske närmare 15 stycken som först skulle sprättas o sen sys upp. tog några timmar det med. titta på klockan första gången 15 hehe. kasta i mig lite mat o sen var dan typ slut! riktigt skoj ändå! roliga kunder idag!

nu har jag installerat tvättmaskinen med o fick lov att köra en tvätt så här mitt i natten... nja eller 21 satte jag igång den. tur att jag just nu bor på nedre plan. är nog ingen som här. har ett psyko ovanför mig med sägs det så han märker nog inget heller. han är nog aldrig hemma för det är alltid mörkt där uppe. men sjutton gubbar jag hade ju inga underkläder kvar så då får dom ta att jag fick lov att tvätta nu!

hmm shoppa lite idag med.. fy på mig.. hade ju sparat pengar men icke.. skulle ju börja på gymmet igen med.. men tusan.. en ny plånka o väska måste ju alla tjejer ha ibland. färgen blidde gul idag. på båda två! från åhlens. har inte orkat ta nått kort. få se om jag behåller om då kanske ni får se dom sen...

nu ska jag försöka varva ner tills tvätten är klar. godnatt

Kommentarer
Postat av: eLiiN

Jerka är inne på kyckling-färg!!! Why? Gult är fult ju! ;) Haha.. Nej då. Det blir nog bra!

2008-02-13 @ 22:52:40
URL: http://eliintheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0