bytt lägenhet :

nu så är bytet skett. det gick undan. tog en timme högst så hade killarna burit ner o tömt min lägenhet o fyllt den "nya".... så nu ska jag bo in mig här i typ 2 månader å sen flytta tillbaka.. haha flyttkillarna sa att dom ville flytta tillbaka med för jag hade så lite å lätta saker. var ju en piece of cake för dom...
nu ska jag kila över till den gamla lägenheten o fixa lite där sen ska jag försöka packa upp lite här iaf. ska ju kanske packa ner snart med om jag ska köpa lägenheten imorgon.. får se hur mycket jag ska bjuda... hörs snart igen.. är ledig två dagar nu med såååå skönt..
tjo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har helt rätt Jenny!
Det var väl bromsen jag släpte på kanske ^^
Hur känns det i tillfälliga lghten då?

2008-02-05 @ 11:09:53
URL: http://EeeBee.blogg.se
Postat av: Emelie

Då håller vi tummarna för den på esplanaden =)

2008-02-05 @ 13:07:42
URL: http://EeeBee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0