Tisdag

Jobbdag o vi hade städmorgon jag o boysen! Gick mycket smidigt o inge duvbajs hitta vi heller. Toppen!  Lite folk var det iaf idag men lite segt på slutet när jag stod själv. Sådär lagom skoj...

Hade ingen vidare gymlust idag.. men gick dit iaf o stod 40 minuter på crosstrainern o 20 minuter på löpbandet, varvat gång o löpning. Kändes riktigt bra när jag var färdig. Körde inge styrka alls för det hade nog inte gått nå bra, var inte alls motiverad för det idag. Får köra hårt imorgon med Jenny igen!! Hoppas hennes barn hållt sig friska så hon kan följa med.
Nej nu ska jag försöka sova i tid så jag orkar upp utan snooz imorgon, har just kommit fram till att det är det som gör en segoberta hela dagen!

Kram o godnatt


Kommentarer
Postat av: Sanna

Yes, och snart har du hennes kropp med ;)

2008-12-03 @ 21:49:56
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0