Onsdag

O torsdag imorgon vilket betyder SEMESTER i 4 dagar. Sälen står på schemat resten av veckan med Nygge o syster o pojkvänner! Ja synd bara att man själv inte har nån pojkvän att ta med.. Men min chef tyckte jag skulle göra annat i sälen han, han sa till mig idag att  - JENNY se till att du får det nått rejält där uppe, det behöver du! Haha schysst chef man har... hehe sa till han att vad vet du om det, jag kanske får så jag klarar mig ändå. Då tappa han hakan en sekund tills han såg att jag skämta. HAHA!!
Men det ska bli skit skoj att åka slalom för första gången på 14 år, hehe.. lycka till Jenny! Kommer väl hem med en bruten fot eller två... =)

Jobbat i Uppsala idag och det gick jätte bra, lite jobbigt att köra bara i snövädret men det gick bra fast det tog lite längre tid. Direkt iväg till gymmet och körde ben och biceps. Gick superbra! Bra tryck i allt nu!! Tränade bröst o Triceps igår och Clas, min gymbuddy, tyckte jag hade bra tryck i brösten igår, haha vet inte riktigt vad han syfta på dock ;) ... Fick lite nackmassage med, nice!

Händer mycket med känner jag, fast inget riktigt ändå. Haha, tänker dock inte skriva nått här, vi får se vad tiden utvisar.

Haha joo glömde ju nästan att jag vann idag. Innan jag åkte från uppsala så kom jobbarkompisen Mats där med ett litet snöre och sa -Spänn nu! Vadå ska jag o såg undrade på han.. Spänn biceps nu då sa han. Okej sa jag o gjorde det o han drog snöret runt och rita med en penna där ändarna gick ihop. Sen spännde han och jag sa Tyvärr! Haha jag vann! Haha han spara snöret med så det är ju bara att hårdköra biceps nu så han inte går om till nästa månad när jag är där igen!!

Nu ska jag planera lite för morgondagen mycket att göra...
- Bränna skiva
- Bikini
- Partykläder
- Skidkläder
- Vanliga kläder
- Pocketbok
- Twister
- Handla mat
- Sola
- Gymma
- Diska nästan allt iaf
- Plocka ihop här hemma, Hinner inte!!!
- Köpa mössa

Godnatt nu!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Handla mat har du gjoort! :)

Ha så trevligt i sälen!

2008-12-11 @ 22:52:36
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0