Julen

En supertrevlig jul har jag haft med släkten, mamma pappa bror o mormor o morfar med flera! Vi har ätit massa god mat o spelat en massa Wii. Skidor o backhoppning för fulla muggar i mor o fars vardagsrum. Ett litet missöde har dock skett under julen bara. Skulle ju vara snäll o klippa klorna på mormor o morfars lilla Asta men råkade klippa en för kort så vi hade lite smått blodvite! Men hon överlevde iaf när det väl sluta blöda.
Klappar har jag fått med och är supernöjd!


     

plus att jag fick pengar o sängkläder med! Alla klappar är helt toppen!!
TACK FAMILJEN

Nu sitter jag o njuter med en kopp choklad o fixar med min nya IPOD! =) Får ju hålla mig hemma idag när alla andra går ut eftersom man börjar jobba tidigt imorgon när rean skall börja. Är grymt sugen på att gå ut men får ta det en annan dag.



KRAM

Kommentarer
Postat av: Lina

vad har du i chokladen? :p

2008-12-27 @ 19:12:53
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0