Helgen är över...

Nu är den lediga helgen slut och det är jobbdags igen imorgon, tidig morgon dessutom eftersom freddeboy har semester fortfarande. Börjar 8.00 vilket jag aldrig gör på vanliga måndagar! Det är Freddans tid. Men nu får jag fixa beställningarna när han är borta. Men det ska nog gå bra tror jag.. lite trött nu bara så det blir nog tidig kväll o det är ju bra.
Har varit hos Ia o Anders o tagit lite mera kort. Få se om ni kanske får se dom sen när han redigerat färdigt.
Resten av helgen har jag typ inte gjort något alls, en riktigt tråkig helg. Jo jag var ju o kika på Elljot o Johans fina nya lägenhet. Värsta lyxet! Helt nybyggt o allt. Nice värre!

Är fortfarande på strålanade humör! Glatt värre ;)

Godnatt snart då! KramS

Kommentarer
Postat av: lina

sweet ass ;) lust o "jobba" lite mer? vill att nån gör om min blogg. har haft den sådär i hundra år o du verkar ju bara väldigt duktig! LYD MEJ bara :D DO IT! haha

2008-08-11 @ 19:30:52
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0