Yes!!

Var förbi lägenheten idag, alltså min riktiga lägenhet. Ååå allt var klart, städningen o allt! Tänk en dag tidigare dessutom. Hade jag vetat det hade jag ju bokat flytten till imrogon istället för på fredag. Hmm måste ju vänta en dag till.. suck.. är nära att jag tar min madrass o sover på golvet där nere. Det var sååå fint! Ååå just ja... gick in i sovrummet o tapeten var kalasfin, dock lite svårt att se för det var mörkt ute o inte så mycket lyse där heller. Tyckte det var nått mera som var annorlunda. Yes jag hade även fått nytt golv, ett grått o fint istället för det beige gula som var där innan. Dom sa att dom bara skulle limma fast det för det hade lossnat lite, Men dom hade lagt ett helt nytt o såå fint det med, passade lite bättre in än det andra golvet! Kommer trivas ännu bättre än vad jag gjorde innan renoveringen. Tror det där med att köpa lägenhet ligger lite smått på hyllan nu,
Ååå kan det bli fredag morgon!!!
Då blir det mycket, flytt o hårfrissan o sen jobb o sen hem o göra ordning för fulla muggar!! Fia kommer förbi ( o kanske elin) blir nog en liten flaska vin för att fira.. inte alls mycket, måste ju vara tipptopp på lördag när det är jobbfest o chefen betalar!! =)

Nej fortsätta packa nu då. Alla skåp o garderober är tomma nu iaf, nu ska allt bara ner i lådorna igen! Tjo

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men ååh! Jag blir så sjukt avundsjuk! Vill också ha!
har kopparstaden stått för allting? Ååååh, hahaha!

2008-04-23 @ 23:01:16
URL: http://saani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0