Tillbaka!

Hemma igen.
Läppen är helt bedövad. Har lagat ett hål denna vecka. Är ju mera bedövad nu än förra veckan när dom drog ut tanden!
Fick med mig en sängstomme hem med som mamma o pappa köpte åt mig på Ikea.. TACK världens bästa mor&far! Var just o bar upp den i den andra lägenheten o såg att dom äntligen börjat på mitt sovrum... Tjoho... bara några dagar kvar nu i den här.. den här veckan kommer att gå så fort med för jag har fullt upp känns det som.
Nej nu ska jag sätta fart så jag hinner göra mig iordning tills jag ska börja jobba, kanske kan få igång känseln i läppen med för så här kan jag ju inte gå till jobbet, haha... Fia tyckte det hördes på telefon att den var bedövad haha hur ska det då se ut på riktigt...
Soffan kommer förresten ikväll! Nice!! Tack Elin i förväg för hjälpen!

Ha en underbar dag i solen idag!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0