Shopping...

image529image528 
Denna har jag beställt o den kommer till dörren om ca 2-3 veckor! Den var riktigt skön att sitta i så det blir kalas!

Sen handla jag mest saker till badrummet, handdukar o tillbehör! Färg får ni veta sen när det är klart o jag har flyttat in o gjort iordning, då kommer det en bild! Vilket jag hoppas bli snart. Hoppas jag kan flytta hem innan den här månaden är slut iaf!! Ska ner o välja tapet till sovrummet imorgon, hoppas dom har några fina att välja på. Men det kommer bli nått i grått skulle jag tro. Men vet inte om jag ska ta ljust eller mörkt.
Vad tycker ni, mörkt eller ljust sovrum?

Hade ju tänkt shoppa ett barbord till köket med men hitta inte riktigt stolarna jag ville ha så jag väntar lite med det. Soffbord glömde jag bort, haha kom på det när jag kom ut men det får det bli nästa gång. Sen sängstommen väntade jag med oxå för jag tänkte jag skulle välja färg på tapeten först så jag inte ångrar mig med sängvalet sen. Tror det blir den jag tänkt mig iaf men tar den nästa gång iaf.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det kommer säkert bli svart och vitt i badrummet, med lite limegrönt (som din blogg) ;) och döskallar! haha
Jag måste nog säga ljust i sovrummet. Vi har en ljusgrå tapet och den är skitbra. Man kan ju istället välja mörka sängkläder och gardiner.
Snygg soffan var! Riktigt stilren och kul att man kan ändra lite med den.

2008-04-06 @ 22:44:52
URL: http://saani.blogg.se
Postat av: Louise

Åhå, om jag bara hade haft råd (och plats) till en sådan stilren soffa.

2008-04-09 @ 00:59:44
URL: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0