Måndag del 2

Besiktningen gick bra, var nån lampa bara som glappade som jag ska byta bara. Skönt så det inte var nått stort som behövde göras!!

Sen har jag vart ner o valt tapet med till sovrummet. Den här blev det. Har bara tagit kort med mobilen så det blev inte så jätte bra men det syns lite iaf. Den är ljusgrå i botten med silverränder på. Kommer nog inte synas så mycket att det är ränder på den när den väl kommer upp på väggen när man står en bit bort. Schysst om man har nån bra lampa på golvet som reflekterar silverränderna. Blir nog bra!
image530

Nu längtar jag tillbaka så mycket så man får hem o göra ordning igen! Fast det hade iofs vart roligt om jag hade fått köpa mig en egen lägenhet så man kunde få gå loss med fantasin o kreativiteten riktigt utan att nån kan säga nått! Men det får bli senare. Tror det blir bra i lägenheten nu när badrummet är riktigt bra o soffan kommer o allt!
Ska kila ner o kolla hur långt elektikerna kommit o även sätta upp önskemålen för tapeten så målaren ser det.

Tjing

Kommentarer
Postat av: ella

nice tapet ,kul pyssla sen va=)?ha en bra dag!!

2008-04-08 @ 10:27:07
URL: http://ellisgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0