Lördag!

Idag har man jobbat! Var mera folk än det vart i veckan så det hände lite granna. Tänkte gå på gymmet idag men det blev en promme idag med istället. 40 minuter raskt takt!

Snart är det dags att hoppa in i duschen o göra sig iordning för fest hos ANNA. Vet inte om det blir utgång eller inte efter festen men det märks. Bestämmer inget nu det får bli som det blir!

Imorgon är det IKEA med Ia o Anders som gäller! Shoppa soffa o sängstomme är det största som står på tapeten. Ska ha nytt när jag får flytta tillbaka. Det ska bli såå skönt.

Nej duschen var det nu! Krams

Kommentarer
Postat av: AGAINST HUMAN TRAFFICKINGa

det värsta som finns med bloggandet är när man får "kommentarer" bara med reklam, jag vet! förlåt! men det här är viktigt:

jag behöver Hjälp med att stoppa HUMAN TRAFFICKING
Engagera dig genom att sprida kunskapen vidare.
Länken finns också på min blogg.

http://www.edu.nacka.se/therese.berg/

2008-04-05 @ 23:35:49
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0