Gymdags!

Ska snart kila ner till gymmet., hoppas soffan kommer snart!
Elin är soffvakt iaf den kommer när jag är borta! Tack Elin!
Nu har jag en massa nya saker när jag kommer flytta hem igen, ny soffa (förhoppningsvis då), nytt soffbord, ny sängstomme, nya saker till hela badrummet, nya gardiner, lite nya köksprylar o sånt smått o gott. Det kommer dock bli stor skillnad på hur lägenheten var förut och hur den blir nu! Kommer vara uppe hela natten när jag fått komma tillbaka på fredag... Ni får se bilder sen när det är klart!

Kommentarer
Postat av: eLiiN

Japps! Nu är soffan uppe! Jag bar upp den alldeles själv! bara för att jag är såååå stark! :P

2008-04-21 @ 20:39:10
URL: http://eliintheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0