Fredag

Jobbade som vanligt idag... lungt fortfarande, tyvärr, hmm riktigt tråkigt om man får säga så. Hoppas det blir bättre snart.
Köpte bikinin idag, kanske inte skrivit om den tidigare. Men hitta iaf en på stadium som jag blev totalsåld på direkt jag såg den. Helt underbar. Såklart var det döskallar på den o jag köpte den i rosa o svartrandig! Kommer vara så snyggt när man blir brun om man får nå sol på semestern... Annars får man väl fuska lite.. hehe går ju det med!
Blir en lugn helg denna vecka med.. träning lördag o söndag med Jessica.. Sen åker jag hem till mor o far på söndag för far fyller år imorgon. Uscha sen väntar måndag morgon då jag ska dra ut en visdomstand som jag är sååå nervös för... usch..
Nej sova nu är helt slut.. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0