morsning morsning :

forfarande förkyld, men ska iväg till jobbet om några timmar iaf. arbetsmyra som man är så kan man ju inte vara hemma. bara att försöka intala sig själv att jag inte alls är så sjuk som det verkar, lite tabletter och nässpray så ska nog det här gå bra med. är glad iaf att jag inte gick på jobbfesten i lördags, visst jag ångrar mig med för det hade ju vart kanonskoj men hade jag gått så hade jag ju mått skit nu kan jag säga. vilan i helgen har gjort susen iaf.
ska försöka göra mig iordning och ska även fixa en ny skiva till jobbet, är lite lagom trött på musiken som kommer ur stereon där. har en cdväxlare med 5 skivor men man lär sig så himlans fort vad det är för låt som kommer härnäst. så nu var det dags för en ny skiva. fick en massa låtar hos linda i helgen så det blir toppen på jobbet!
kram :

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en bra dag på jobbet nu då;) Pussis

2007-09-03 @ 11:56:07
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0