ledig dag :

gud va det kan vara skönt med en dag ledig så här mitt i veckan, visst det är inge ovanligt för min del. men just idag kändes det väldigt bra kan jag säga. ska bara sitta här framför datorn ända tills ikväll när jag ska till stallet. ska sega och bara kika på grejer och fixa med blogg och sånt hela dagen lång.
håller just nu på att lägga in bilder från skivor i datorn så hade jag tänkt att jag skulle göra några flera vänner kollage och kanske nått ego med.. hihi...
blir nog ett antal inlägg till idag skulle jag tro.
kram

Kommentarer
Postat av: jennypenny

ååh tackar. hihi. komplimanger kan man inte få för många av ;D självfallet får du länka till min blogg :D

2007-09-20 @ 12:26:38
URL: http://ramboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0