kex och cola :

318091-180riktigt gott så här på söndagskvällen. är helt slut i kropp och själ. har jobbat och slitit hela dagen förutom några stunder då vi hade paus.
skulle ju sova hyfsat tidigt igår hade jag tänkte eftersom jag skulle upp men vad händer inte då såklart.. grannarna har brakfest. höll på att bli tokig. gap och skrik fest hade dom bredvid med kalashög musik. hmm inte skoj när jag för en gångs skull sov hemma i min lägenhet. så när klockan ringde 06.10 så kändes det som om jag hade sovit i 10 minuter det var inte roligt alls. så jag ska sova hemma inatt med för jag börjar 12 imorgon och jag vill inte vakna när pojkvännens klocka ringer 06.15.







Kommentarer
Postat av: jennypenny

hahaa, jaa. tänk om man kunde få sån lång semester! jag som inte ens fick sommarlov iår :P man kanske borde satsa på att bli en tomte! :D
Tycker du ska investera öronproppar så du inte vaknar av pojkens högljudda klocka som ringer så omänskligt tidigt :)

2007-09-30 @ 21:45:43
URL: http://ramboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0