hos linda :

är hos linda idag igen. hehe blev typ utslängd från pojkvännen för han skulle kolla på tv med en kompis så jag kilade över till linda istället. mycket roligare det.
vi har ätit massa god mat som linda laga till mig och nu håller hon på att göra en god shake till oss.
sen har vi krånglat hela dagen med min blogg med för jag lyckades ju ta bort allt som vi hade gjort igår. hmm var ju lite trist för vi satt ju flera timmar igår med. men som tur är blev det bättre idag och nu har jag sparat allt. hehe... är ju det bästa om man gör det medans man håller på ifall man råkar göra nått dumt, typ som jag gjorde igår!
men det är inte klart än, lite mera ska fixas...
tjing :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0