gud vilken dag :

vet inte riktigt vart jag ska börja. ni har hört lite om min morron i en tidigare blogg men jag tror jag börjar om från början lite..  tror nästan jag ska kopiera lindas blogg om detta. en sjuk dag kan jag säga.
den börja med att jag inte kunde somna om när andreas gått till jobbet 06.45 helt klarvaken var jag då. kunde verkligen inte somna om så jag bläddra igenom en tidning jag köpte till han häromdagen. inte så intressant så jag la snabbt ner det för jag somna inte iaf. försöka kika lite på tv, då brukar man ju alltid somna på soffan men icke. jag försökte allt men lyckdes inte så det var ju lika bra att hoppa upp då och göra iordning frulle. efter frullen satt jag en stund framför datorn och sånt man gör på morron, väljer kläder, sminkar sig och sånt. när allt detta var gjort knalla jag bort till linda för hon var inte riktigt färdig än. när hon hade pysslat klart så var det dags för oss att göra stan. vi hade egentligen bara ett mission, det var att hämta kevins säng som linda skulle köpa.
men vi började med en snabblunch på mcD. ja vi hade ju iaf tänkt att den skulle bli snabb. linda fick vänta 5 på sin burgare. när vi väl satt oss ner och skulle börja äta så var lindas burgare typ tom på saker så hon gick tillbaka med den och fick två nya. den ena var blodig och den andra åt hon upp. den blodiga gick jag tillbaka med så fick hon en ny sånn hon hade från början men det smakade inge bra men det var iaf ingredienser på den. så nu har vi bojkottat mcD. har snart inge ställen kvar att äta lunch på. tur att dom öppnar nytt snart!
sen knalla vi runt i lite affärer och kikade bara. sen var det dags för säng shopping för linda. men hon hade bestämt sig för att köpa skötbordet med.. oj oj vilken hemfärd det blev. hade bestämt att vi skulle dra hem sakerna på en varuvagn. tyvärr hade den ett halvkasst däck som gick sönder efter halv turen, hehe måste sett lite skoj ut. linda fick släpa vagnen resten av biten med ett däck och jag kånkade det andra paketet, det var hur tungt som helst kan jag säga. fick hjälp av en pizzagubbe sista biten med.. haha tack för hjälpen måste jag säga!
väl hemma hos linda fick jag släpa upp kartongerna upp för trappen vilket gick förvånansvärt bra måste jag säga. har inte inte hört det så är linda ganska gravid så det är därför jag släpar saker fram och tillbaka över stan för henne! hon var snäll och bjöd mig på en piggelin när jag släpat klart. hihi.
några minnen :
    

resten av dagen :
sen har jag vart på turné med andreas, kika lite i mc butiken och bilaffärer men vi hitta inge skoj.
har vart i stallet och hoppat lite havremoppe med så jag är helt slut nu och borde egentligen sova, men det är svårt att varva ner efter det.
 bella mie hoppar jag med. ifall någon ville veta.. hehe..

nej nu så kanske man ska säga godnatt snart då.
kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket för hjälpen igår:D

2007-09-07 @ 09:29:32
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0