godmorgon tisdag :

det blev inte så stressigt igår som jag hade trott det skulle bli. det var ingen kurs igår, vilken tur att jag ringde marie annars hade jag stressat iväg och åkt till kursen fast det inte var någon.
det var en alldeles vanlig jobbdag igår inget speciellt hände. håller på att förbereda för klubbdagen på torsdag bara eftersom jag är ledig på onsdag. och då ska jag vara marie personliga shopper. hihi... tur att jag inte själv har några pengar att spendera nu. då kan jag bara fokusera på henne. få se vad vi kan hitta på till henne. vet inte riktigt vad hon ville ha. skor tror jag var prio ett eftersom jag säger nej till alla skor hon sätter på sig till ett par vissa byxor, hihi sorry mary. ;)
nej nu ska jag göra mig iordning för jobbet.

glömde skriva att jag fick lov att lämna in min älskade mobil på service igår... hmm tre veckor skulle det ta... fick låna en gammal ericsson vilken inte var den nyaste. urk...

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0