gårdagens tur på ikea :

var på ikea igår med nästan hela familjen forsell. på tapeten var såklart den berömda soffan som ej fick plats när jag och anna var där för två veckor sen. men nu lyckades vi. här kommer våran dag i bilder.

på väg dit :

  

lunch o efterrätt på ikea :

   
här anna och peter, deras dotter sara och jag tillsammans med annas syster dotter karin och lite chokladpudding till efterrätt.

på väg hem :

    
peter lycklig med sin soffa, jag med en full kundvagn dock ej allt mitt, denna gång hade vi släpvagn med fast soffan var för lång ändå, haha. men hem kom den iaf.

mitt inköp :



en trevlig dag på ikea och jag fick min jätte lampa! sååå snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0