en låång dag på jobbet :

idag har det vart en lång och lite seg dag på jobbet, det hände grejer lite ibland men det kunde ha varit mera ihållande. har försökt få reda på var min nya dator befinner sig med... men det verkade helt omöjligt för dom människorna som vet dom gick inte att få tag på så det var ju lagom skoj när man var lovad datorn i onsdags senast i torsdags. men hade inte sett röken av någon dator idag ens och inget telefon samtal som tala om att den var på väg vilket var sagt. posten skulle ringa när dom skulle köra ut paketet. men inget samtal idag heller..
gick till andreas direkt efter jobbet för vi skulle laga mat tillsammans innan han skulle åka på träning. jag gick och handla det vi skulle ha och vi laga hans specialarpastasås vilken är kanon god. sen skjutsa han mig till min bil och så åkte jag hem, hmm och när jag kliver in innanför dörren så ligger det en postavi där. på vilken det står att dom försökt nå mig, jo men pyttsan att dom gjort. jag har haft mobilen i fickan hela dagen men ingen som ringt på den. dom har bara vart och lämnat avin här, vilka fräckisar... så nu har datorn kommit men bara för att jag kom hem 21.00 så har dom ju stängt och jag får lov att vänta tills måndag... suck.. jag som verkligen ville ha datorn i helgen!
nu ska jag nog försöka sova snart.. helt trött i bollen, det har vart en hård vecka. ganska iaf..

kram o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0