urk vilken dag :

det har gått kalasbra att jobba men det vart några timmar för mycket. jag åkte hemifrån 07.15 och var nog inte hemma förrens 20.30... är ganska slut nu kan jag säga. men det är bara att hoppa i säng och upp i ottan igen och jobba vidare imorgon. hela dagen ska jag jobba, tur att jag har massor att göra iaf för då går ju dagen fort. då hinner man ju inte heller känna efter att man är helt slut. 318091-257
318091-256måste ju orka hoppträna imorgon kväll med för jag ska ju hoppe tävla på söndag med min käre vän bella mie! 
har setat här och målat förslag på träningsbanor till imorgon. tror jag kom på några dom kanske kan funka iaf... dom kanske är lite svåra men jag tänkte det är bättre det är svårt på träning för då känns ju banorna på tävlingen superlätta! man måste ju vara lite smart för självförtroendet! ska ju även hoppa stilbedömning, hmm det är inte min bästa gren om man säger så... eller det beror kanske på vilken dag vi har. men jag tycker inte det är så skoj... men man får väl skärpa till sig i ca 1½ minut.. hehe...

börjar sakna pojken nu med, har inte träffat han sen i måndags. har sovit hemma hela veckan iofs ska jag inte klaga för jag har en hel säng för mig själv men jag saknar honom ändå och får inte träffa han förrens på fredag då vi ska mysa till idol...kanske bra att vara ifrån varann lite med. kan ju inte träffas för jämnan. eller jo kan kan man ju hehe...
nej nu ska jag prata lite med anna!
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0