sova snart kanske :

men först blogga lite...
nu så ligger jag i sängen och tänkte skriva en snutt. men fick för mig att för över lite musik till nya datorn och det tog ju sin tid. hade tydligen många låtar i den lilla. hade ju tänkt lägga in lite bilder på söta sara med... om luren kan ladda klart musik nån gång för jag hade ju bilderna i telefonen. kanske hinner somna innan till och med isånnafall får jag ladda in dom imorgon. sov ju inte så mycket igår natt, jag gick nämligen och la mig på pojkvännens soffa för han snarkade och andades så tungt så jag kunde inte somna. eller jag hade problem att sova innan när han var tyst med men sen så somna han helt djupt och då kunde jag absolut inte sova så då blev jag sur och la mig på soffan, haha... så inte många timmars sömn för mig inte igår natt. tänkte försöka ta igen det idag men hmm då blev jag fast här istället då...

haha nu så ska vi se om jag får ladda in nå bilder här då... tog några på söta sara när jag var hos anna och hälsa på i måndags. hon är ju liksom hur söt som helst!!!

    


sen idag så var jag hos linda igen, var ju hos henne igår och roade mig en stund. igår gjorde vi detta...
image234

hihi hon är ju ganska stor, kevin där inne växer nog så det knakar.. inte långt kvar nu. idag fråga linda mig en stor sak. om jag ville bli gudmor till lilla kevin!
klart jag vill!!
jag fick nästan en tår i ögat när hon fråga...
sen har jag vart och hoppat lite häst med... det gick kalasbra!
men nu så ska jag sova... ska ju snart kliva upp till jobbet känns det som.
kram å godnatt



Kommentarer
Postat av: Linda

Du ja fick en tår i ögat ja med hehe.
Nu sitter jag och vräker i mig stans största frukost tror ja. En tallrik med risgrynsgröt, 2 st mackor med ost/skinka o gurka, 1 kokt ägg och ett glas juie. Få seom ja får i mig allt hehe

2007-10-19 @ 10:10:02
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Maria

tack så mkt :)
haha, kul bild på magen..

2007-10-19 @ 11:57:06
URL: http://mariiaa.webblogg.se
Postat av: anna

fy bubblan sicken söööööt klimp ;) å henne har jag varit me´och gjort!!!

2007-10-19 @ 21:50:10
URL: http://lisaosarasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0