sen natt igen :

det här är från promenade till jobbet imorse... kallt och blåsigt och mycket löv var det. fast samtidigt riktigt mysigt om man har kläder så det räcker...




jobbade hela dagen idag som vanligt. finns inte så mycket att skriva om det. var ganska mycket som vanligt, en vanlig roliga dag på jobbet!

sen efter jobbet var jag hem till pojkvännen och fick lite mat i magen, det var kanon. han hade gjort sin specialarpastasås! hur god som helst.

på hemvägen till mig så ringde jag elin och kolla läget och hörde vad hon skulle göra. inte mycket så då fick hon komma över till mig och kika på idol och gott värre tog hon med sig en box med vin.. mums... blev något glas med vitt och en skål med chips. inte helt fel till idoltittandet. lite synd bara att hon åkte ut. men jag ser iofs hellre att mattias är kvar så av dom två var det kanske rätt person... vad tycker du?
 

målade om naglarna när jag titta på idol med och samtidigt prata med elin.. tror det gick bra iaf.. haha.. lär väl synas i dagsljuset om inte annat. som ni ser så hade jag kanske inte så bra lyse.. hehe...



hmm sen upptäckte jag att jag fått några små hemska saker på armen som inte alls var trevliga... ser ut som myggbett, men va fan det finns väl inga mygg nu. och dom kliar som tusan... elin trodde jag hade loppor i min matta som hade hoppat upp i fotöljen och bitit mig... fast jag tror inte på det riktigt... men nästan... hoppas dom försvunnit tills imorgon! nu måste jag verkligen sova!


godnatt   


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0